• 0
יש לכם ידע רב באנגלית, אולי במתמטיקה ואולי דווקא בכימיה. מצד שני, יש לכם גם זמן פנוי ורצון להרוויח עוד קצת, בקשה לגיטימית ביותר. אחת הדרכים האידאליות לעשות זאת היא להעביר את הידע שלכם הלאה, ללמד אחרים ובאותה הזדמנות גם להרוויח עוד קצת. אז למה דווקא שיעורים פרטיים ואיפה בכלל מוצאים היום תלמידים? 

שיעורים פרטיים – גמישות מרבית

אם הזכרנו את הזמן הפנוי שלכם, שיעורים פרטיים הם דרך טובה לנצל אותו. כשאתם מתאמים שיעור עם תלמיד יש לכם את היכולת לקבוע – יחד איתו כמובן – איפה ומתי יתקיים השיעור. סטודנטים בוחרים לא פעם לבלות ערב בשבוע עם תלמידים אותם ילמדו פיזיקה או מתמטיקה, וגם אם אתם עובדים במשרה מלאה ייתכן שיש לכם ערב פנוי או את יום שישי, מועדים שבהם תוכלו לפגוש תלמידים ולהרוויח עוד קצת.

שיעורים פרטיים הם חוויה מספקת

יש תחושת סיפוק לא מבוטלת ברגע שבו התלמיד שבו השקעתם זמן ואנרגיות חוזר עם מבחן ועליו ציון שגורם לו לחייך מאוזן לאוזן. ההצלחה היא שלו אבל לכם היה חלק משמעותי בה, וזו סיבה מצוינת להעביר שיעורים פרטיים בנושא שבו יש לכם ידע וכלים חשובים. אתם יכולים לבחור כל נושא שבו אתם מצטיינים, מלשון ועד תנ"ך, מגיאומטריה ועד ביולוגיה. אם יש משהו שאתם טובים בו, ואתם גם יודעים ללמד, יש לכם הזדמנות להפוך את ההנאה הזו גם להכנסה.

איך תגיעו אל התלמידים הפוטנציאליים?

השאלה המתבקשת כעת היא איך בדיוק זה יקרה, ואיך הידע שלכם יגיע אל אותם תלמידים שזקוקים לשיעור פרטי דווקא איתכם. פורטל "כאן לומדים" הוא אחד הכלים המשמעותיים ביותר שעומדים לרשותכם היום, והוא יאפשר לכם למצוא אותם – ולהם למצוא אתכם. כלי הסינון פשוט, וכך יכול כל תלמיד למצוא מורה פרטי לאנגלית בנתניה, מורה לחשבון בראשון לציון או מורה לכימיה בחיפה. אם יש לכם עוד כמה כישורים שתוכלו ללמד, כמו נגינה על גיטרה או לימודי פסנתר, גם אלה שיעורים פרטיים מבוקשים וגם בתחומים אלה תוכלו להגיע אל התלמידים בקלות.

גם שיעורים פרטיים מקדמים אונליין

היום כמעט כל עסק מקדם את עצמו דרך האינטרנט, וזה בהחלט מתבקש בעידן שבו גוגל והרשתות החברתיות השתלטו על חיינו. הבשורה הטובה היא שגם שיעורים פרטיים קל מאוד לקדם בדיוק באותם כלים. התלמידים הפוטנציאליים מחפשים מורים פרטיים דרך האינטרנט, ופורטל "כאן לומדים" מספק את המענה האידאלי עבורם, ועבור המורים כמובן. במקום לתלות שלטים על גבי העצים ברחוב או לקוות שהבשורה תעבור מפה לאוזן, אפשר להיעזר בכלים הטובים ביותר שיש לנו ולעשות את זה בצורה הפשוטה והיעילה ביותר.

 

הוספת תגובה