• 0
אולי אתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם בשפה הפופולרית ביותר בעולם, ואולי אתם פשוט רוצים לשפר את הכישורים שלכם. יש לכם אוצר מילים לא רע אבל הקריאה שלכם לוקה בחסר, או שאתם לא לגמרי בטוחים מה ההבדל בין פרזנט סימפל לבין פרנזט פרוגרסיב. בעידן הגלובאלי שבו הכל נמצא ממש במרחק נגיעה (או הקלקה אחת עם העכבר) אנחנו צריכים לדעת אנגלית, ורצוי שהיא תהיה טובה. שיעורי אנגלית הם בדיוק הדרך להגיע לשם, לא משנה מה הרמה הנוכחית שלכם. למה הם באמת חשובים ואיך בכלל מתחילים? הנה כמה תשובות חשובות לשאלות הבוערות.

חדש מבית אתר כאן לומדים!!!  3 ספרי לימוד באנגלית: "דקדוק באנגלית בקלות", "אנסין בקלות", "המדריך המושלם לכתיבת חיבור באנגלית" עם הסברים בעברית
הספרים נותנים מענה מפורט ומקיף לכל נושאי הלימוד באנגלית, כולל דוגמאות ותרגולים רבים. 

להצגת הספרים לחצו כאן 

למה בכלל חשובים שיעורי אנגלית?

כאמור, העולם סביבנו קטן מאי פעם, גם אם לעתים נדמה לנו שהוא גדול ורחב להפליא. בזכות האינטרנט והדואר האלקטרוני אנחנו מגיעים לספקים מחו"ל, מגייסים לקוחות, מטיילים ומקבלים שפע של מידע. עם שיעורי אנגלית אנחנו יכולים לעשות את כל זה קצת יותר טוב. כך נישמע מקצועיים ומדויקים כשאנחנו מספרים ללקוח על העסק, על המוצר או על היתרונות שלנו. כך גם נבצע הזמנה גדולה בלי לבצע טעויות פשוט משום שאנחנו לא ממש בטוחים מה משמעות השם המשונה של המוצר. ידע הוא כוח, ועם שיעורים פרטיים נשיג ממנו בכמויות.

מאיפה מתחילים?

באופן כללי יש היום לא מעט מורים פרטיים שיכולים להציע שיעורי אנגלית בהתאם לרמה הנוכחית שלכם, אבל השאלה היא איפה בכלל מוצאים אותם. אתר "כאן לומדים" מאגד בתוכו מבחר אדיר של מורים פרטיים בכל התחומים, לרבות בשפה המדוברת ביותר בעולם. אם אתם מחפשים שיעורי אנגלית שיתאימו לכם, תוכלו לבצע סינון מהיר ולאתר את המורים הטובים ביותר באזור המגורים שלכם. המורה יגיע אליכם (או אתם אליו, זה באמת תלוי בכם) וקצב הלימודים יהיה תלוי אך ורק בכם. בפשטות, זו הדרך לקבל את כל הידע והכלים שאתם צריכים, בדיוק כמו שאתם צריכים, בזמן שלכם.

שיעורי אנגלית וחומרי לימוד

כדי להצליח אתם זקוקים לשילוב בין שני מרכיבים מרכזיים: שיעורי אנגלית עם מורה פרטי לאנגלית מיומן מצד אחד, וחומרי לימוד מתאימים מן הצד השני. אתר "כאן לומדים" מאפשר לכם לסנן ולבחור את המורים המתאימים עבורכם, והוא כולל גם מאגר רחב מאוד של מאמרים, חומרי לימוד, מבחנים לדוגמה, סרטונים וכל מה שתצטרכו כדי לתרגל, ללמוד, לדעת טוב יותר ולהצליח בגדול. היום, כשאפשר למצוא את כל המידע הדרוש לנו ברשת, אתר אחד שמאגד את כל המידע הזה – מבחירת אנשי המקצוע ועד לחומרי הלימוד עצמם – הוא בדיוק זה שיאפשר גם לכם לתכנן את הדרך האידאלית אל המטרה.


לקריאת מאמרים נוספים:


כיצד מומלץ לפתור אנסין באנגלית?

איך לכתוב חיבור מנצח באנגלית

כללי דקדוק באנגלית - כל הזמנים!

כללי דקדוק באנגלית - כללים בסיסיים חשובים

טבלת זמנים באנגלית
 להדפסה

Conditionals - משפטי תנאי באנגלית

מבחנים אמריקאים - איך להצליח וממה להיזהר

כיצד ניתן לשפר את האנגלית

למה חשוב ללמוד אנגלית?

בהצלחה yessmiley



לתרגול האנגלית לכיתה ז'

לתרגול האנגלית לכיתה ח'

לתרגול האנגלית לכיתה ט'

לתרגול האנגלית לכיתה י'

לתרגול האנגלית לכיתה י"א

לתרגול האנגלית לכיתה י"ב

לתרגול האנגלית לשאר הכיתות - יש לבחור כיתה רצויה

הוספת תגובה